22/06/2026 av KRGJ
Vannet er skrudd på.
Det betyr én ting: Sommercampen nærmer seg.
Et symbol på at første del av idrettsåret er gjennomført. På hundrevis av treninger, kamper, cuper, arrangementer, møter, dugnader, kioskvakter, foreldrekjøringer, heiarop, latter, mestring og fellesskap.
- Takk til alle som har bidratt så langt i år.
- Takk til deg som har stått på treningsfeltet, i hallen, på isen, på tennisbanen eller ute på frisbeebanen.
- Takk til deg som har kjørt til trening, kamp og arrangement når kalenderen egentlig var full.
- Takk til deg som har heiet, støttet, oppmuntret og bidratt til at barn og unge har opplevd mestring og tilhørighet.
- Takk til deg som bruker fritiden din på å være trener, lagleder, dommer eller frivillig.
- Takk til deg som har stått i kiosken, organisert, ryddet, planlagt og fått hjulene til å gå rundt.
Takk til alle våre frivillige i fotball, håndball, ishockey, tennis og padel, ultimate frisbee, allidrett og Alnaskolen.
En ekstra gratulasjon går til ungdommene våre fra Alnaskolen som nå går ut i sin aller første sommerjobb. Vi er stolte av dere. Dere viser mot, ansvar og vilje til å lære, egenskaper som vil ta dere langt videre i livet.
Nå lader vi batteriene litt.
Men vi tar ikke ferie fra aktivitetene.
Vi gleder oss til gratis Sommercamp.
Vi gleder oss til fotballskolen.
Vi gleder oss til tilrettelagt Sommercamp.
Vi gleder oss til å fylle sommeren med aktivitet, vennskap og gode opplevelser for barn og unge på Furuset.
Når august kommer, er vi klare igjen.
Men før det:
Tusen takk for innsatsen så langt i år. Det er dere som skaper Furuset. Det er dere som gjør at vi kan fortsette å gi barn og unge et sted å høre til, år etter år.
God sommer fra alle oss i Furuset IF!